Lenovo i Motorola otworzyły pierwszy w Polsce i drugi w Europie (po Mediolanie) showroom. W historycznym budynku Prudential w hotelu Warszawa na powierzchni ponad 200 m kw. zostało zaprezentowane pełne portfolio produktów obu marek. Showroom Lenovo i Motorola pozwala zapoznać z najnowszymi urządzeniami, od laptopów, tabletów i monitorów, przez rozwiązania biznesowe i serwerowe Lenovo, po smartfony Motoroli.

Odwiedzający mogą obejrzeć urządzenia, przetestować je i uzyskać porady od ekspertów marek. W showroomie przygotowano też strefy dla użytkowników biznesowych i graczy. Jest także strefa relaksu.

Wojciech Zaskórski, dyrektor generalny Lenovo w Polsce, podczas inauguracji podkreślił, że decyzja związana z uruchomieniem showroomu właśnie w Polsce jest związana z bardzo dobrymi wynikami Lenovo na lokalnym rynku. Producent jest nr 1 na polskim rynku w PC, tabletach, w segmencie gamingu oraz nr 3 w smartfonach.

Oprócz prezentacji produktów showroom będzie służył jako miejsce warsztatów i wydarzeń skupiających się na edukacji na temat nowych technologii i rozwoju kompetencji cyfrowych Polaków. Lenovo zamierza organizować regularne spotkania, aby pomóc konsumentom lepiej zrozumieć i korzystać z technologii Lenovo i Motorola. Będą odbywać się również spotkania z liderami opinii i ambasadorami obu marek.

„Nie tylko prezentujemy urządzenia – tworzymy także centrum inspiracji, edukacji i komunikacji. Dzięki specjalnie przygotowanym warsztatom i praktycznym doświadczeniom chcemy umożliwić naszym klientom uwolnienie pełnego potencjału innowacji „Smarter AI for All” – komentuje Matt Dobrodziej, SVP & EMEA President, Lenovo, który dokonał uroczystego otwarcia showroomu wraz z innymi dyrektorami. Obecni byli również Ivan Bozev, Vice President & GM of CEECA region, Alberto Spinelli EMEA CMO, Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo Polska oraz Sylwia Machnik-Kochan, General Manager Motorola Polska, która dokonała symbolicznego przecięcia wstęgi.

Firma Lenovo Polska otrzymała certyfikat Channel Master 2025.