Sharp: zmiany w polskim oddziale
W połowie września w polskim oddziale Sharpa nastąpiły znaczące zmiany organizacyjne, dotyczące działów marketingu i sprzedaży.
Wyodrębniono dział marketingu ze struktury działu handlowego Sharpa. Zmiany oznaczają awanse dla szeregu menedżerów z polskiego oddziału. Dotyczą także współpracy z partnerami firmy.
„Niezmiernie ważne jest, by podział obowiązków i zadań w naszej organizacji był równomierny i by umożliwiał nam wszystkim rozwój oraz transformację naszej firmy w profesjonalnego dostawcę usług i produktów we wszystkich 19 krajach, za które odpowiadamy” – komentuje swoją decyzję o wydzieleniu działu marketingu Jacek Klekowski, dyrektor zarządzający Sharp CEE.
Jacek Klekowski, dyrektor zarządzający Sharp CEE.
Podobne aktualności
Film z Gali CRN Polska
Zapraszamy do obejrzenia filmu z Gali CRN Polska, na której ogłosiliśmy Kodeks Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu i wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024.
Gala CRN Polska w obiektywie
Z przyjemnością zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z wyjątkowej, historycznej Gali CRN Polska, na której po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt wręczyć Certyfikaty Channel Master.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.