Sharp powiększył regionalny zespół
Menedżer z doświadczeniem w HP, Samsungu i Ricoh zajmie się m.in. współpracą z partnerami.
Do zespołu Sharp Electronics dołączył Krzysztof Ukleja – specjalista od rozwiązań druku, visual i smart office. Wesprze dział marketingu produktowego i sprzedaży w regionie Europy Środkowej i Wschodniej w zakresie zintegrowanych rozwiązań dla biur i różnych branż.
Jako Business Development Manager jest odpowiedzialny za wsparcie i sprzedaż rozwiązań Sharpa oraz współpracę z partnerami w regionie (szkolenia, rozwój kompetencji). Do jego obowiązków należy też opracowanie i realizacja strategii rozwoju oprogramowania w portfolio producenta, a także planowanie nowych produktów na rynki wertykalne wspólnie z partnerami w regionie CEE. Zintegrowana oferta to jeden z kluczowych elementów strategii Sharpa.
Krzysztof Ukleja poprzednio pracował w HP, jako Presales Technical Consultant (2017 – 2019). Wcześniej w Samsungu był specjalistą od rozwiązań biznesowych w dywizji enterprise oraz presalesem (2013 – 2017). Doświadczenie zdobywał także w Tajkun jako architekt systemów, specjalizując się w Digital Signage (2011 – 2013) oraz w Ricoh (2009 – 2011).
W poprzednich firmach zajmował się m.in. audytami środowiska druku i projektowaniem rozwiązań, wsparciem technicznym działu B2B i partnerów, wdrażaniem systemów druku u klienta oraz szkoleniami.
Podobne aktualności
Film z Gali CRN Polska
Zapraszamy do obejrzenia filmu z Gali CRN Polska, na której ogłosiliśmy Kodeks Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu i wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024.
Gala CRN Polska w obiektywie
Z przyjemnością zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z wyjątkowej, historycznej Gali CRN Polska, na której po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt wręczyć Certyfikaty Channel Master.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.