Sharp powalczy o polski rynek AGD
Polska jest pierwszym krajem europejskim, w którym japońska korporacja zdecydowała się na wprowadzenie do sprzedaży pralek. Zmieniają się preferencje konsumentów.
Urządzenia Sharpa trafią do oferty w sierpniu. Będą to pralki i pralko-suszarki – na początek 9 modeli, różniących się pojemnością, szybkością odwirowywania i klasą energetyczną. Po rozpoczęciu sprzedaży w Polsce producent planuje wprowadzić urządzenia na inne rynki Europy Centralnej i Wschodniej, a następnie w Europie Zachodniej.
Sharp przytacza opinie magazynu InfoMarket na temat trendów w naszym kraju. Otóż polski rynek pralek coraz bardziej przypomina dojrzałe rynki Europy Zachodniej, tzn. dominują urządzenia o dużej pojemności i wysokiej efektywności energetycznej. Rośnie świadomość konsumentów. Najniższa cena już ich nie przekonuje, wolą przeznaczyć na AGD więcej pieniędzy, ale kupić sprzęt lepszej jakości.
Pralki to najczęściej produkowany w Polsce sprzęt dużego AGD. W 2013 r. z taśm rodzimych zakładów zjechało 5,5 mln pralek (na 18 mln wytworzonych urządzeń AGD).
Podobne aktualności
Film z Gali CRN Polska
Zapraszamy do obejrzenia filmu z Gali CRN Polska, na której ogłosiliśmy Kodeks Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu i wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024.
Gala CRN Polska w obiektywie
Z przyjemnością zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z wyjątkowej, historycznej Gali CRN Polska, na której po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt wręczyć Certyfikaty Channel Master.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.