Sharp ma nową nazwę
Doszło do rebrandingu producenta w Europie.

Sharp chce zoptymalizować struktury w Europie i uprościć procesy.
Sharp zmienia nazwę swoich europejskich organizacji na Sharp Consumer Electronics.
Rebranding jest związany z przejęciem pod koniec ubiegłego roku spółki Skytec UMC. Tym samym spółka UMC Poland staje się firmą Sharp Consumer Electronics. Skytec UMC zniknie z całej komunikacji korporacyjnej, a wszystkie platformy, materiały komunikacyjne i sprzedażowe zostaną dostosowane do nowej nazwy.
Tym samym nomenklatura firmy w Europie nie różni się już od nazwy siedziby głównej w Japonii i innych krajów, gdzie działa producent.
Sharp uważa, że reorganizacja i unifikacja powinny uprościć procesy wewnętrzne, zoptymalizować struktury i doprowadzić do większej synergii.
Strategia firmy zakłada ekspansję ekosystemu 8K+5G oraz AIoT (sztuczna inteligencja + internet rzeczy).
Podobne aktualności
Sharp uruchamia nowy biznes. Polska w centrum planu
Producent idzie w usługi. Ma ambicję, by zostać kompleksowym dostawcą rozwiązań do cyfrowej transformacji.