Sharp ma nową nazwę
Doszło do rebrandingu producenta w Europie.
Sharp chce zoptymalizować struktury w Europie i uprościć procesy.
Sharp zmienia nazwę swoich europejskich organizacji na Sharp Consumer Electronics.
Rebranding jest związany z przejęciem pod koniec ubiegłego roku spółki Skytec UMC. Tym samym spółka UMC Poland staje się firmą Sharp Consumer Electronics. Skytec UMC zniknie z całej komunikacji korporacyjnej, a wszystkie platformy, materiały komunikacyjne i sprzedażowe zostaną dostosowane do nowej nazwy.
Tym samym nomenklatura firmy w Europie nie różni się już od nazwy siedziby głównej w Japonii i innych krajów, gdzie działa producent.
Sharp uważa, że reorganizacja i unifikacja powinny uprościć procesy wewnętrzne, zoptymalizować struktury i doprowadzić do większej synergii.
Strategia firmy zakłada ekspansję ekosystemu 8K+5G oraz AIoT (sztuczna inteligencja + internet rzeczy).
Podobne aktualności
Film z Gali CRN Polska
Zapraszamy do obejrzenia filmu z Gali CRN Polska, na której ogłosiliśmy Kodeks Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu i wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024.
Gala CRN Polska w obiektywie
Z przyjemnością zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z wyjątkowej, historycznej Gali CRN Polska, na której po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt wręczyć Certyfikaty Channel Master.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.