Resellerzy po zarejestrowaniu się pod adresem www.b2b.sferis.pl uzyskają dostęp do cen partnerskich produktów oferowanych przez sieć. 

– Platforma pozwoli porównywać produkty oraz tworzyć oferty sprzedażowe na bazie dostępnego asortymentu. Umożliwiając dostęp XML do oferty produktowej Sferisu, będzie wspierać kreowanie własnych sklepów internetowych. Szybkość działania oraz integralność z platformą B2B zwiększył wdrożony w czerwcu system ERP – mówi Sławomir Kowalski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju sieci partnerskiej.

W nowej platformie moduły logistyczne przekazują informacje o statusie realizacji zamówienia, od chwili jego złożenia do momentu dostarczenia towaru do partnera. Moduły finansowe generują dane związane z wzajemnymi rozliczeniami i zestawieniem dokumentów sprzedaży. Umożliwiają pobranie dokumentów w formatach akceptowanych przez popularne programy sprzedażowo-magazynowe. Proces fakturowania oraz rozliczania płatności B2B w oparciu o wirtualne numery rachunków odbywa się automatycznie. 

Użytkownik platformy może korzystać z modułu zamówień zawierającego historię jego zakupów. Wyszukiwarka integruje się z panelem serwisowym, który pozwala na śledzenie napraw serwisowych i gwarancyjnych on-line. Sferis zapewnia, że partnerzy otrzymają kompletne informacje o statusie naprawy, aktualnej lokalizacji wadliwego produktu czy też przewidywanym terminie naprawy.

Według spółki konstrukcja nowej platformy umożliwia jej nieograniczoną rozbudowę – można dodawać nowe moduły, konfiguratory, oferty, produkty i udostępniać online materiały multimedialne.