Jak zapewnił w TVN CNBC prezes Actionu, należący do Grupy Action sklep Gram.pl w 2010 r. miał ponad 1,1 mln klientów, a wzrost obrotów sięgał 100 proc. Z kolei wartość sprzedaży w Sferisie była większa o ponad 40 proc. niż rok wcześniej. Według Piotra Bielińskiego w 2011 r. sieć będzie rozbudowywana bezkosztowo, tzn. poprzez franczyzę. Zgodnie z danymi za 2010 r. Sferis miał 131 punktów sprzedaży (o 21 więcej niż w 2009 r.), w tym 64 stoisk typu „wyspa”, np. w centrach handlowych oraz 33 salony partnerskie.
Placówki Sferisu są jednym z głównych punktów odbioru gier kupionych na Gram.pl – taką formę dostawy wybrało ponad 70 proc. klientów, co zdaniem Michała Iwanciwa, prezesa Sferisu, dodatkowo przyciąga konsumentów do placówek sieci.