System dystrybucji selektywnej – jak go określa Sennheiser – jest wdrażany od 1 kwietnia. Firma wyjaśnia, że chce w ten sposób zagwarantować najlepszą prezentację swoich produktów oraz zacieśnić relacje z partnerami. Zyskać ma reputacja marki. Sennheiser liczy także na wzrost obrotów. Dzięki zmianom zamierza ograniczyć zasięg podróbek – kupując u autoryzowanego partnera klient będzie miał pewność, że nabywa oryginał. 

W Polsce autoryzacja jest przyznawana przez Aplauz, dystrybutora marki Sennheiser. Producent może także samodzielnie zaprosić resellera do współpracy. Autoryzowani partnerzy otrzymają znak jakości, który będą mogli wykorzystać w reklamach. Producent zapowiada także wsparcie marketingowe (dostęp do bazy grafik, zdjęć i materiałów reklamowych). Kolejnym bonusem są szkolenia. Kto nie podpisze umowy na dystrybucję selektywną, nie dostanie towaru. 

Więcej informacji o zmianach można znaleźć na tej stronie.