SAP: rozszerzony program partnerski
SAP przedstawił rozszerzony program partnerski SAP PartnerEdge. Obecnie w ramach programu działa w Polsce obecnie 32 partnerów, w tym 19 o statucie podstawowym, 6 – srebrnym i 7 – złotym.
Główną zmianą w programie SAP PartnerEdge jest rozszerzenie jego zasięgu także na firmy zajmujące się sprzedażą i wdrożeniami rozwiązań linii SAP BusinessObjects. Wszyscy dotychczasowi Partnerzy Business Objects stają się pełnoprawnymi członkami programu SAP PartnerEdge.
Dzięki ujednoliceniu warunków uczestnictwa w programie wszystkie firmy zajmujące się sprzedażą i wdrożeniami produktów SAP mają dostęp do informacji i wsparcia za pomocą jednego portalu partnerskiego. Partnerzy otrzymują narzędzia marketingowe i demand generation oraz wsparcie doradców SAP. Wśród oferowanych materiałów są gotowe kampanie, wirtualne szkolenia marketingowe, narzędzia do planowania aktywności oraz „Wirtualna Agencja” czyli samoobsługowa platforma online, ułatwiająca planowanie, tworzenie i realizowanie kampanii.
Podobne aktualności
Brak integracji rozwiązań IT problemem w łańcuchu dostaw
"Systemy, które zostały wdrożone dwa, trzy, pięć lat temu, nigdy nie były gotowe na tego typu wyzwania" - twierdzi dyrektor.