Pod kierownictwem Radosława Miszkiela nowy dział Enterprise Business Division będzie integrować następujące rynki: instytucje publiczne, branża budowlana i hotelowa, logistyka i handel, edukacja, branża medyczna i opieka zdrowotna oraz sektor finansowy. Głównymi kanałami sprzedaży będą resellerzy, integratorzy systemów, a także operatorzy sieci komórkowych przy wsparciu kanałów dystrybucji w Polsce.

Utworzenie nowej struktury sprzedaży rozwiązań biznesowych w Samsung Electronics Polska jest odzwierciedleniem zmian zachodzących na rynku oraz w naszej ofercie. Kierowanie połączoną dywizją Enterprise Business będzie wielkim wyzwaniem, ale jestem przekonany, że uda nam się osiągnąć ambitne cele sprzedażowe – powiedział Radosław Miszkiel.

Radosław Miszkiel w latach 2002-2005 był dyrektorem sprzedaży w Grupie TP, a następnie do 2013 pracował w Dellu, gdzie rozwijał kanał sprzedaży pośredniej. W Samsung Electronics Polska przez ostatni rok odpowiadał za budowę kanału sprzedaży usługi Samsung KNOX. Jego dział osiągnął pierwszą pozycję jeśli chodzi o wyniki sprzedaży spośród wszystkich oddziałów firmy na świecie.