Samsung: kolejka partnerów do Showroomu B2B
Popularność Showroomu B2B w Warszawie przerosła oczekiwania – twierdzi producent.
W ciągu niespełna dwóch tygodni od otwarcia salonu ponad 30 partnerów Samsunga zarezerwowało terminy na szkolenia i spotkania ze swoimi klientami. Napływają kolejne zgłoszenia – poinformował producent.
W Showroomie B2B partnerzy producenta mogą zainstalować swoje rozwiązania i zaprezentować je klientom. Salon przystosowano do prezentacji kompletnych rozwiązań dla różnych segmentów rynku, jak biuro, transport, energetyka, edukacja, bankowość, HoReCa.
Podobne aktualności
Samsung 10-krotnie zwiększył zysk
Poprawa koniunktury na rynku DRAM i NAND podbiła zyski koncernu.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.