Nagrody wręczono w 10 kluczowych kategoriach, odzwierciedlających cztery główne filary programu partnerskiego: sukces klienta, innowacyjność, zaangażowanie i wpływ społeczny. Wśród nich znalazły się m.in. Partner Wdrożeniowy, Wyjątkowy Partner Wiedzy, Partner Doskonałości Sprzedażowej, Partner Wpływu Społecznego oraz najważniejsze wyróżnienie — Partner Roku. W tym roku po raz pierwszy uhonorowano również liderów w nowej kategorii Top Marketing Cloud & Commerce Partner.

– Nagrody Salesforce Partner Awards to nie tylko prestiż, ale także wyraz głębokiego uznania dla tych firm, które nieustannie podnoszą standardy w naszej branży. Współpracując z partnerami w regionie Emerging Countries, widzimy ogromne zaangażowanie, elastyczność i kreatywność – cechy, które bezpośrednio przekładają się na sukces klientów i wdrażanych projektów – powiedziała Pamela Hetmaniok, Partner Sales Leader CEE w Salesforce.

Laureaci nagród zyskują nie tylko prestiż, ale i konkretne korzyści rynkowe. Tytuł „Laureat Salesforce Partner Award” zwiększa widoczność firmy, wzmacnia jej pozycję na rynku i wspiera budowanie zaufania wśród klientów. Wyróżnieni partnerzy zyskują lepszą ekspozycję w oficjalnych kanałach komunikacyjnych firmy.

– Zdobycie tytułu Partnera Roku czy wyróżnienie w jednej z kategorii tematycznych to nie tylko powód do dumy — to także realna przewaga konkurencyjna na rynku. Dla wielu naszych partnerów nagroda otwiera drzwi do nowych klientów, wzmacnia ich pozycję w przetargach i zwiększa zaufanie ze strony potencjalnych odbiorców rozwiązań Salesforce.Partnerzy z regionu Emerging Countries wyróżniają się elastycznością, innowacyjnością i bliską współpracą z zespołami Salesforce, co czyni ich kluczowymi graczami w rozwoju naszej obecności w Europie Środkowo-Wschodniej – dodała Hetmaniok.

Nagrodzeni partnerzy zyskują również istotne atuty w obszarze employer brandingu — co ułatwia rekrutację specjalistów i zwiększa zaangażowanie wewnętrznych zespołów. W gronie ponad 3 400 partnerów Salesforce na świecie, regionalne wyróżnienia stają się wyrazistym sygnałem jakości i skuteczności.

– Naszym celem jest budowanie partnerskiego ekosystemu, w którym każda firma — niezależnie od wielkości — ma równe szanse rozwoju. Dlatego tak ważne są dla nas działania na rzecz inkluzywności i wspierania mniejszych organizacji. Programy takie jak Vector czy Impact Accelerator są konkretną odpowiedzią na ich potrzeby, dając im dostęp do zasobów, mentoringu i zaawansowanych narzędzi, które dotąd były zarezerwowane głównie dla dużych graczy – zaznacza Pamela Hetmaniok.

Nowe poziomy partnerstwa, a także zaawansowane funkcje platformy Agentforce — w tym narzędzia oparte na sztucznej inteligencji — mają na celu wyrównywanie szans i przyspieszanie transformacji cyfrowej na wszystkich poziomach działalności.

Tegoroczne Salesforce Partner Awards w regionie CEE są kolejnym krokiem w budowaniu silnej, zróżnicowanej i innowacyjnej społeczności partnerów, którzy wspólnie z Salesforce kreują przyszłość cyfrowej transformacji. Nagrody Partner Awards pokazują, jak różnorodne są ścieżki do sukcesu w ekosystemie Salesforce — od innowacyjnych wdrożeń i spektakularnych wyników sprzedażowych, po zaangażowanie społeczne i rozwój kompetencji zespołów. Firma zapowiada kontynuację inicjatyw wspierających partnerów oraz kolejne edycje programu, które będą jeszcze mocniej akcentować rolę współpracy i wartości społecznych w rozwoju cyfrowego biznesu.

  

Nagrodzeni w tym roku partnerzy to:

 

  • Partner Roku: Craftware
    Nagroda za najwyższy wpływ finansowy na lokalny biznes oraz bliską współpracę z Salesforce w Polsce.

 

  • Sales Excellence Partner: Finally
    Dzięki imponującemu wzrostowi biznesu, wzorowej współpracy z zespołem sprzedaży Salesforce oraz wysokiej jakości prezentacjom rozwiązań, Finally pokazał, czym jest prawdziwe partnerstwo One Team – w całym regionie Emerging Growth Market.

 

  • Agentforce Readiness Partner: Enxoo
    Wyróżnienie za największą liczbę zdobytych certyfikatów Agentforce Specialist do końca 2024 roku

 

  • Digital Award (Commerce & Marketing): Cloudity
    Nagroda za skuteczne pozyskiwanie i finalizowanie projektów w obszarze Commerce Cloud i Marketing Cloud.

 

  • Top Tableau Partner: NDLS (New Data Labs)
    Wyróżnienie za konsekwentne dostarczanie wartości opartej na danych – z pozycji lidera w obszarze rozwiązań Tableau.

 

  • Community Impact Partner: Sii Poland
    Partner, który nie tylko rozwija własny biznes, ale również aktywnie wspiera lokalne społeczności – np. poprzez pomoc dla dwóch organizacji pozarządowych podczas powodzi w Polsce