S4E: większa sprzedaż i strata
VAD zwiększył sprzedaż o 50 proc., ale koszty zmniejszyły zysk.
W II kw. br. S4E zwiększyło przychody ze sprzedaży o 65,5 proc. wobec analogicznego okresu ub.r., do 71,45 mln zł. Wzrost kosztów jednak obniżył zysk. Marża zysku brutto na sprzedaży VAD-a spadła do 5,3 proc. z 9,2 proc. rok wcześniej. Na minusie był wynik operacyjny (-1,27 mln zł) oraz bilans netto (-2,64 mln zł wobec -1,28 mln zł rok wcześniej).
Zarząd w sprawozdaniu finansowym informuje, że w II kw. br. kontynuowano działania mające na celu podniesienie jakości i zakres oferowanych usług. Zatrudniano nowe osoby, w tym wysokiej klasy specjalistów. W II kw. br. S4E zatrudniał 46 osób na pełnych etatach. Zaznaczono także, że spółka kładzie nacisk na zachowywanie najwyższych norm proceduralnych oraz jakościowych świadczonych usług.
Zarząd informuje również, że na działalność spółki ma wpływ sezonowość w zakresie realizacji projektów oraz osiąganych przychodów, a w ślad za tym realizowanego zysku. Najistotniejsza część projektów przychodowych realizowana jest w ostatnim kwartale roku kalendarzowego – podano w raporcie.
Podobne aktualności
S4E: 453 mln zł sprzedaży, 8 mln zł zysku w 2023 r.
VAD z Grupy Also zakończył rok 2023 dwucyfrowym wzrostem sprzedaży i zysku.
S4E przyspieszył wzrost sprzedaży do 53 proc.
Produkty trzech marek znacząco przyczyniły się do lepszego wyniku.