Główne merytoryczne filary nowego Chipa to problemowe artykuły, newsy i testy urządzeń – zapowiada nowy wydawca. Serwis zbudowano od podstaw w ciągu ostatnich kilkunastu tygodni. Restart jest związany z dużymi zmianami w Chipie. W kwietniu br. zakończono wydawanie polskiej wersji papierowego magazynu. W maju br. polska spółka L-Space kupiła od wydawnictwa Burda Media portal, działający pod adresem chip.pl. L-Space zawarło też umowę na licencjonowanie marki Chip. 

Teraz serwis internetowy jest przebudowywany na wielu poziomach. Będą w nim dominowały czerwone i białe kolory, zaczerpnięte z logotypu. Nowym pomysłem jest "okładka portalu", nawiązująca do stylistyki magazynu papierowego. To ukłon w stronę czytelników związanych z Chipem od lat.

"Najważniejszy artykuł eksponowany na stronie głównej otrzyma ilustrację, wykonaną w takim stylu, w jakim powstawały okładki magazynu. „Okładka portalu" będzie zmieniała się cyklicznie" – zapowiada Konstanty Młynarczyk, redaktor naczelny chip.pl. 

Ilustracje do artykułów stworzy rysownik i dyrektor artystyczny serwisu, Piotr Sokołowski?.

Chip według własnych danych notuje 1,8 mln odsłon i jest odwiedzany przez 650 tys. użytkowników miesięcznie.