Ruszył Telemaster – nowy program partnerski AB
Program obejmuje akcesoria GSM. Uczestnicy otrzymują kwartalnie zwroty za obrót produktami niektórych vendorów. Dodatkowo mogą liczyć na bonusy w postaci m.in. promocji, szkoleń, udziału w kampaniach reklamowych.
Każdy partner AB biorący w Programie Telemaster otrzymuje taki sam kwartalny target sprzedaży akcesoriów GSM. Za wszystkie zakupy przyznawane są punkty, ich ilość zależy od ceny produktu. Partner może liczyć na zwrot 1 lub 2 proc. obrotu. Uczestnicy programu otrzymają m.in. autoryzowany certyfikat TeleMaster AB, opiekę ze strony menedżerów AB oraz vendorów. Ponadto będą mogli uczestniczyć w szkoleniach i kampaniach reklamowych, kierowanych do klientów końcowych. Dodatkowo uzyskają pierwszeństwo w otrzymywaniu informacji o nowościach i wyprzedażach, mogą zapisywać się na przedpremierowe zakupy. Telemaster umożliwi również partnerom udział w promocjach na akcesoria GSM.
Aktualnie w Programie Telemaster uczestniczą tacy producenci jak: Qiotti, Jabra, Belkin, HTC, Samsung i Plantronics.
– Wraz ze wzrostem zainteresowania konsumentów urządzeniami mobilnymi, zwiększa się popyt na dodatki do nich. Dzięki Programowi Telemaster, oferta akcesoriów GSM naszych partnerów będzie szersza oraz bardziej atrakcyjna. Już teraz planujemy rozwój programu w oparciu o mechanizmy z zakresu np. social media – mówi Zbigniew Mądry, Dyrektor Handlowy i członek zarządu AB.
Klienci AB mogą rejestrować się w Programie Telemaster korzystając z loginu i hasła, którego używają w systemie www.abonline.pl.
Kontakt dla resellerów w sprawie zasad funkcjonowania Programu: telemaster@ab.pl.
Link do Programu Partnerskiego Telemaster: http://www.abonline.pl/zonesmodule/pl/_/64/.
Podobne aktualności
Sprzedaż w sieciach franczyzowych AB wzrosła dwucyfrowo
"Ten koncept się sprawdza" - twierdzi prezes Andrzej Przybyło.
AB zwiększyło limit ceny skupu akcji do 114,50 zł
Spółka na skup własnych akcji może przeznaczyć nawet 100 mln zł.