Żeby wziąć udział w licytacji, trzeba zarejestrować się na portalu i wykupić pakiet klików (SMS-em, kartą, przelewem). Jedno kliknięcie kosztuje 2,49 zł, odsłania cenę produktu i jednocześnie obniża ją o 1 zł. Dodatkowo cena przedmiotu automatycznie spada o 1 zł na dobę. Po kliknięciu użytkownik może zdecydować się na zakup, jeśli cena mu odpowiada (na decyzję ma 60 sekund). Towar dostarcza UPS (koszt wysyłki do Polski wynosi 30 zł). Portal wystawia faktury. Właściciel serwisu zapewnia, że cenami startowymi są stawki producentów, nie ma marż. W ofercie są m.in. laptopy, smartphony, aparaty fotograficzne, konsole. 

Współzałożycielami portalu jest trzech programistów, studentów Uniwersytetu Warszawskiego, którzy pracowali m.in. w centralach Google’a i Facebooka. Inspiracją do uruchomienia clicXS.com był jeden z amerykańskich portali.

Prezesem clicXS jest Tomasz Kułakowski, który wcześniej był m.in. dyrektorem sprzedaży Ryanaira na Europę Centralną, pracował również w PPL LOT.

Portal znajduje się pod adresem clicxs.com.