Rozszerzony zakres usług serwisowych actidata
Producent urządzeń do zabezpieczania i archiwizacji danych oferuje na terenie Polski nowe pakiety serwisowe tzw. actiCare Services.
Producent urządzeń do zabezpieczania i archiwizacji danych oferuje na terenie Polski nowe pakiety serwisowe tzw. actiCare Services. Dotyczą one przede wszystkim bibliotek i autoloaderów taśmowych serii actiLib oraz urządzeń serii actiNAS. Serwis actiCare obejmuje także napędy taśmowe actiTape LTO i rozwiązania actiDisk RDX.
Pakiety actiCare mają modularną koncepcję, umożliwia zakup wybranych usług i dokupienie nowych, jeśli zajdzie taka potrzeba.
actiCare obejmuje usługi szybkiej wymiany (Fast Exchange Services), rozbudowany
serwis „on-site”, np. 7x24x4 z szybkim czasem reakcji dla serwerów NAS i automatyki
taśmowej, usługi instalacyjne urządzeń (Hardware Installation Service) lub audyty
techniczne już zainstalowanych rozwiązań (Hardware Healthy Check).
Równolegle z wprowadzaniem pakietów actiCare, actidata oferuje promocję
obejmującą serwisy producenta: do 30 czerwca 2010 r., przy zakupie urządzenia
actiLib Autoloader 1U lub actiLib Library 2U/4U wraz z 3-letnim serwisem actiCare
On-Site-Service 5x9xNBD użytkownik otrzyma bezpłatnie jeden rok tego serwisu, na zasadzie kup 3, zapłać za 2.
Pakiety serwisowe są w ofercie autoryzowanych dystrybutorów producenta w Polsce: AB, Actiona, Alstora, Asbis i Veracompu.
Na stronie internetowej actidaty znajduje się nowa zakładka „Serwis i Wsparcie”, a w niej
informacje na temat wszystkich rodzajów usług serwisowych actiCare i funkcja rejestracji kupionych urządzeń.
[P] actidata
Podobne aktualności
5 smartfonów, których naprawa jest najdroższa
Szczególnie kosztowny okazuje się serwis sprzętu dwóch dużych marek.
Producenci sabotują naprawę urządzeń?
Szef dużej firmy serwisowej twierdzi, że producenci celowo utrudniają reparację sprzętu. Wskazuje na Apple'a, Microsoft i Samsunga.
Zaskakująco szybka naprawa w serwisach elektroniki
Blisko 60 proc. zgłoszeń serwisowych kończy się naprawą – według sprzedawców. Co czwarty klient otrzymuje urządzenie w ciągu dwóch dni.