W tegorocznym Dniu Darmowej Dostawy bierze udział rekordowa liczba 2550 sklepów, w tym 48 w kategorii Komputery oraz 80 RTV i AGD. Wśród nich są duzi detaliści, m.in. sieci handlowe.

Przedsiębiorcy, którzy zgłosili się do udziału w akcji, zobowiązują się dostarczyć klientom za darmo towar zakupiony 2 grudnia, niezależnie od wybranego sposobu dostawy, wartości produktu czy metody płatności. Uczestnicy mogą wprowadzić limit wartości zamówienia, objętego bezpłatną przesyłką, w wysokości 20 zł brutto.

Ze statystyk organizatorów wynika, że większość sklepów, które biorą udział w Dniu Darmowej Dostawy odnotowuje wzrost obrotów –  w ub.r. prawie 80 proc. przedsiębiorców informowało o większej niż przeciętnie liczbie zamówień tego dnia, a u ponad 30 proc. sprzedaż wzrosła ponad dwukrotnie.

Listę tegorocznych uczestników można znaleźć tutaj.