Restrukturyzacja w Dellu: dyrektorzy odchodzą
Firmę opuściło dwóch wysoko postawionych dyrektorów.
Nowy szef biznesu OEM ma plany wobec partnerów.
Bryan Jones i Ron Pugh, dyrektorzy biznesu OEM Solutions w Dellu, opuścili firmę wraz z końcem stycznia br. w rezultacie reorganizacji działu sprzedaży, przeprowadzonej w ub.r. – poinformował CRN USA.
Obaj zajmowali najwyższe stanowiska kierownicze w grupie OEM Solutions, odpowiedzialnej za dostarczanie niestandardowych rozwiązań infrastrukturalnych przeznaczonych do przetwarzania brzegowego, IoT i innych zastosowań, które wykraczają poza tradycyjne potrzeby IT.
Bryan Jones był dyrektorem generalnym OEM Solutions. Spędził w Dellu 22 lata. Ron Pugh pełnił ostatnio funkcję wiceprezesa ds. sprzedaży rozwiązań OEM w Ameryce Północnej. Pracował w korporacji od 11 lat.
Dell w 2020 r. przeprowadził restrukturyzację organizacji sprzedażowej w celu zwiększenia przychodów generowanych w kanale partnerskim.
Firma chce wykorzystać możliwości w obszarze edge computingu
Stery OEM Solutions przejął Kyle Dufresne, 22-letni weteran firmy. W grudniu ub.r. informował, że biznes OEM generuje ok. 25 proc. sprzedaży w kanale pośrednim i chce podwoić tę liczbę w ciągu następnych kilku lat. Firma zamierza wykorzystać zwłaszcza możliwości na rynku w zakresie przetwarzania brzegowego.
W III kw. finansowym, zakończonym 30 października 2020 r., Dell Technologies wypracował 23,5 mld dol. przychodów (+3 proc.) i 881 mln dol. zysku netto (+60 proc.).
Podobne aktualności
„Gwiazda kanału sprzedaży Della” przechodzi na emeryturę
„Jej wskazówki i wiedza były przez ostatnią dekadę kamieniem węgielnym sukcesu kanału sprzedaży Della" - twierdzi partner.
Zysk Della wzrósł o 89 proc.
Rok finansowy 2024 "nie przebiegł zgodnie z planem”. Mimo to koncern zwiększył zysk, a w br. spodziewa się odbicia dzięki AI i odświeżeniu bazy komputerów.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.