Plebiscyt CRN Polska oraz kwartalnika Vademecum VAR-ów i integratorów jest unikatowy wśród branżowych przedsięwzięć tego typu. O jego wynikach decyduje bowiem nie jury złożone z wąskiej grupy ekspertów czy redaktorów, ale tysiące resellerów i integratorów z całej Polski. Przy czym liczenie wyników odbywa się po odsianiu głosów oddanych przez pracowników firm dystrybucyjnych i vendorskich. Dzięki temu unikamy sytuacji, w której przedstawiciel firmy X oddaje swój głos na firmę X bądź na menedżera w niej pracującego.

A zatem zarówno finaliści, jak też zwycięzcy są nominowani oraz nagradzani w ramach „wyborów powszechnych”, niezależnie od decyzji i sympatii zespołów redakcyjnych CRN Polska oraz Vademecum VAR-ów i integratorów. Co nie zmienia faktu, że tegoroczne wyniki głosowania w dużym stopniu pokrywają się z naszą oceną polskiego rynku IT w 2016 r.

W bieżącym roku pozwoliliśmy sobie na przyznanie jednej nagrody specjalnej – dla firmy Alstor – od redakcji Vademecum VAR-ów i integratorów, która w ten sposób chciała szczególnie docenić wkład dystrybutora w rozwój wybranych, niszowych i wyjątkowo wymagających segmentów rynku IT w Polsce (szczegóły w ramce).

Serdecznie gratulujemy wszystkim finalistom i zwycięzcom!

 

ZAPRASZAMY DO OBEJRZENIA FILMU Z GALI TECH TRENDY BIZNES 2017

 

 

Jednocześnie dziękujemy patronom naszej gali: Harvard Business Review Polska oraz ICAN Institute. Szczególne podziękowania należą się gościowi specjalnemu – dr. Rafałowi Dudkowskiemu, doświadczonemu konsultantowi i trenerowi w dziedzinie strategii wzrostu, który współpracował z takimi firmami jak: Orange, Porsche, Vodafone, Bang&Olufsen, Swisscom. Dr Dudkowski podczas gali Tech Trendy Biznes zaprezentował „10 tajemnic tworzenia kultury innowacji”.

 

WIĘCEJ ZDJĘĆ Z GALI W GALERII NA CRN.PL!

 

Zwycięzcy i finaliści w plebiscycie CRN Polska (zdobywcy największej liczby głosów czytelników)*

 

Postać Rynku IT 2016:

Adam Rudowski, prezes zarządu, Veracomp

Finaliści: 
Piotr Bieliński – prezes zarządu, Action 
Anna Piechocka – dyrektor zarządzająca, Dagma
Andrzej Przybyło – prezes zarządu, AB 
Ilona Weiss – prezes zarządu, ABC Data

 

Producent Roku 2016 – Huawei

Finaliści: 
Dell Technologies
HPE
Lenovo
Samsung Electronics

 

Dystrybutor Roku 2016 – ABC Data

Finaliści: 
AB
Also
Incom Group
Tech Data

 

Szef kanału partnerskiego (dystrybutor) 2016 – Patrycja Gawarecka, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu AB

Finaliści: 
Radosław Góralczyk – Key Sales Director, ABC Data
Łukasz Robak – kierownik działu sprzedaży, Dagma
Marcin Ruciński – dyrektor handlowy, Tech Data
Magdalena Wirth-Czarcińska – dyrektor działu handlowego, Incom Group

 

Szef kanału partnerskiego (producent) 2016 – Tomasz Włastowski, SMB & Channel Sales Manager, Lenovo

Finaliści: 
Mikołaj Bobiński, Head of B2B Sales, Samsung Electronics 
Agnieszka Jabłońska, dyrektor kanału ds. sprzedaży, Cisco Systems
Zdzisław Kaczyk, dyrektor sprzedaży, TP-Link
Agnieszka Szarek, Channel Account Manager, Fortinet 

 

Handlowiec Roku 2016:
Jarosław Cichecki, Dagma
Artur Klimecki-Młynarczyk, Incom Group
Artur Wojcieszuk, Veracomp

 

*Informacje o finalistach podajemy alfabetycznie. 
 

 

Zwycięzcy i finaliści Plebiscytu Vademecum VAR-ów i integratorów (zdobywcy największej liczby głosów czytelników)*

 

Dystrybutor z wartością dodaną 2016 – Veracomp

Finaliści: 
Arrow ECS
Avnet Technology Solutions
RRC Poland

 

Dystrybutor specjalizowany 2016 – Dagma

Finaliści:
Alstor
EPA Systemy
Konsorcjum FEN
S4E

 

Producent rozwiązań IT dla MŚP 2016 – QNAP 

Finaliści:
Dell Technologies
HP Inc.
Lenovo
Synology

 

Producent rozwiązań ochronnych 2016 – Eset

Finaliści: 
Cisco Systems
Fortinet
G Data Software
Sophos

 

Producent systemów zasilania i klimatyzacji 2016: APC by Schneider Electric

Finaliści:
Eaton
Ever
Legrand
Vertiv

 

Platforma chmurowa 2016 – Azure, Microsoft 

Finaliści:
Aruba Cloud, Aruba
Cloud Services 4U, AB
Meraki, Cisco Systems
XoperoCloud, Xopero Software

 

*Informacje o finalistach podajemy alfabetycznie. 

 

Nagroda specjalna od redakcji Vademecum VAR-ów i integratorów dla…
 

Alstor

Za konsekwentnie realizowaną strategię budowania spójnej oferty w wyselekcjonowanych obszarach produktowych (m.in. pamięci masowe, rozwiązania dla ochrony zdrowia, monitory dla profesjonalistów) oraz wyznaczanie standardów w dystrybucji z wartością dodaną.