Umowa została zawarta 13 września i jest związana z realizacją programu 'PSeAP – Podkarpacki System E-Administracji Publicznej’. Zamówienia obejmują 5861 komputerów Acer Veriton S6620G, 945 notebooków Acer TravelMate TMP653-V i 5861 monitorów Acer V6.

Szef Acera podkreśla, że firma zamierza nadal angażować się na rynku zamówień publicznych.

– Po sukcesie programu „Cyfrowa Szkoła”, w której Acer brał udział w zeszłym roku, przyszła pora na zamówienia publiczne. Jesteśmy niezwykle silni na tym polu, ponieważ możemy zagwarantować sprzęt najwyższej jakości w świetnej cenie i zaoferować najlepszą w Polsce obsługę serwisową. Zamówienia publiczne i współpraca z instytucjami państwowymi to zdecydowanie kierunek, w którym chcemy zmierzać – powiedział Juliusz Niemotko, General Manager Acera w Polsce.

Projekt 'PSeAP – Podkarpacki System E-Administracji Publicznej’ jest realizowany w partnerstwie z 159 jednostkami samorządu terytorialnego z terenu województwa (łącznie 160 z województwem). Obejmuje dostawę urządzeń sieciowych, serwerów (158 szt.), komputerów (6806 szt.), urządzeń wielofunkcyjnych, a także uruchomienie Elektronicznego Obiegu Dokumentów w urzędach (6939 licencji stanowiskowych) i 420 e-usług dla obywateli. Od chwili wdrożenia większość spraw w urzędzie będzie można załatwić, a przynajmniej rozpocząć (przesyłając wniosek elektronicznie) za pośrednictwem Internetu.