W konferencji weźmie udział ok. 1 tys. uczestników z 60 krajów. W Monaco będzie okazja do sprawdzenia nowej oferty 160 wystawców, poznania przedstawicieli 150 detalistów i 200 dystrybutorów. Zaplanowano 6 tys. spotkań.

Na Distree EMEA wystawiane są produkty i rozwiązania z branży elektroniki użytkowej, przeznaczone dla kanału dystrybucyjnego. Oprócz znanych urządzeń, takich jak komputery, tablety czy smartfony, pojawią się nowości. Podczas spotkania Smart Channels Summit uczestnicy omówią perspektywy rozwoju kanału sprzedaży detalicznej i możliwości retailerów na takich rynkach jak rozwiązania do inteligentnych domów, urządzenia noszone i Internet rzeczy. W sesji prowadzonej przez Context wezmą udział firmy handlowe, takie jak Lick – francuska sieć koncentrująca się na sprzedaży połączonych urządzeń.

Na konferencji zadebiutuje nowa usługa doradztwa GfK. Goście targów będą mogli wstępnie zaplanować spotkania w Klinice GfK, w celu omówienia konkretnych problemów czy trendów biznesowych. Zespół GfK poprowadzi także rozmowy, prezentacje i warsztaty w trakcie targów.

Na zakończenie konferencji zostaną wręczone nagrody dla najlepszych producentów i dystrybutorów w regionie EMEA. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.distree-emea.com.

CRN Polska jest patronem medialnym konferencji.