Rebranding polskiej firmy
Zmiany objęły szereg obszarów.
Fixit ogłosił rebranding. Polska firma specjalizująca się w opiece posprzedażowej elektroniki użytkowej odświeża logo, stronę internetową, ma nowy slogan i nowe usługi. Motywem przewodnim zmian i jednocześnie aktualnym sloganem marki jest hasło “Customer Experience Company”.
Zmiana ma podkreślać nastawienie na strategię kształtowania unikalnego doświadczenia klienta partnerów biznesowych Fixit oraz ich klientów.
Krakowska firma działa od 2003 r. Według własnych informacji świadczy usługi opieki posprzedażowej blisko 50 zagranicznym firmom, jak i klientom indywidualnym. W gronie klientów są światowi producenci elektroniki.
Podobne aktualności
Epson AM-C400 i AM-C550 – nowe atramentówki A4 dla biznesu
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free. Nowa linia drukarek atramentowych A4 Epsona jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które dużo drukują. Ich ekonomiczność wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju.
57 proc. badanych polskich firm ma problem z finansowaniem ESG
Większość przedsiębiorstw zmaga się z zachowaniem równowagi między "sustainability" a rentownością.