Rebranding Logitecha
Firma ma nowe logo, zmienia identyfikację wizualną. Większy niż dotychczas nacisk położy na wygląd produktów. W nowych urządzeniach Logitecha ciekawe wzornictwo ma być równie ważne co zaawansowana technika.
– Design stanie się podstawą we wszystkim, co robimy – informuje Izabela Sulima, Regional Marketing Manager CEE. Producent zamierza łączyć zaawansowane technicznie urządzenia z ciekawym wizerunkiem. Firma zapowiada, że w przyszłym roku można spodziewać produktów, które cechują „śmiałe kolory i proste wzory”. Mają być też niespodzianki w kilku klasach produktów. Logitech pracował nad zmianą wizerunku od 2013 r., angażując zespół fachowców od projektowania.
Podobne aktualności
Film z Gali CRN Polska
Zapraszamy do obejrzenia filmu z Gali CRN Polska, na której ogłosiliśmy Kodeks Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu i wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024.
Gala CRN Polska w obiektywie
Z przyjemnością zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z wyjątkowej, historycznej Gali CRN Polska, na której po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt wręczyć Certyfikaty Channel Master.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.