Ryk silników, spalone gumy i adrenalina – to wszystko było nagrodą w promocji dla partnerów wrocławskiego dystrybutora. Uczestnicy imprezy (odbyła się w ub.r.) sprawdzili swoje umiejętności na torze rajdowym w Kielcach. Mogli samodzielnie prowadzić samochody sportowe: Subaru Impreza STi (320KM), Mitsubishi Lancer EVO IX (340KM), Subaru Impreza GT (220KM). Rywalizowali między sobą walcząc o jak najkrótsze czasy przejazdów każdym z aut. Najlepsi otrzymali pamiątkowe puchary i dyplomy. Partnerzy mieli także szansę doświadczyć prawdziwego co-drive’a – emocjonującej rajdowej jazdy na prawym fotelu z gwiazdą rajdowych tras – Wojtkiem Chuchałą (II Wicemistrzem Polski w klasyfikacji generalnej w 2013 r. i Mistrzem Polski w grupie N w 2012 r.)

„Profesjonalni instruktorzy, auta o nieposkromionej mocy i adrenalina to przepis na udaną imprezę. Klienci wrócili zadowoleni. Pozostał niedosyt, bo dzień to za krótko, żeby się najeździć. Już myślimy o kolejnej niespodziance dla naszych partnerów” – komentuje Agata Szczasny Marketing & Business Development Director w Max Computers. 
 
Partnerami promocji byli TP-Link oraz Toshiba.