W ramach nowej spółki Quest będą funkcjonować cztery oddzielnie zarządzane działy biznesowe, z których każdy będzie odpowiadał za sprzedaż i serwis jednej linii produktów: 

– Identity and Security Management (Zarządzanie Tożsamością i Bezpieczeństwem)

– Information Management (Zarządzanie Informacją), w tym Performance Management & Advanced Analytics (Zarządzanie Wydajnością & Zaawansowana Analityka)

– Platform Management (Zarzadzanie Platformami)

– Data Protection and Endpoint Management (Ochrona Danych i Zarządzanie Punktami Końcowymi)

Prezesem i dyrektorem generalnym Quest został Jeff Hawn, który posiada ponad 15 letnie doświadczenie w zarządzaniu spółkami zajmującymi się oprogramowaniem, m.in. był prezesem i CEO w firmach Vertafore oraz Attachmate Group.

Quest to  marka oprogramowania z niemal 30-letnią tradycją. Z jej produktów korzysta ponad 100 000 klientów na całym świecie. Nowy, „odświeżony” Quest skupi się na rozbudowie dotychczasowego portfolio rozwiązań informatycznych do zarządzania systemami IT, włączając coraz popularniejsze w erze cloud rozwiązania SaaS. Quest chce pozostać liderem na rynku oprogramowania do zarządzania systemami i bezpieczeństwem, kładąc jeszcze większy nacisk na innowacje, co potwierdza aktualne hasło firmy – „Join the Innovation”.

Przedstawicielem produktów Quest w Polsce pozostanie firma Quest Dystrybucja – aktualny dystrybutor oprogramowania Dell Software. Spółka działa na polskim rynku oprogramowania narzędziowego już ponad dwanaście lat, działalność rozpoczynała w 2004 r. jako wyłączny przedstawiciel i dystrybutor produktów firmy Quest Software.