Punkty kontaktowe dla dostawców e-usług
W Internecie powstaną punkty kontaktowe dla firm świadczących e-usługi oraz dla administracji. Zaczną działać w październiku - zapowiedziało Ministerstwo Gospodarki.
Na stronach punktów kontaktowych znajdą się informacje prawne dla firm i odbiorców usług elektronicznych, dotyczące m.in. praw i obowiązków, procedur reklamacyjnych, zasad dotyczących naprawiania szkód, rozstrzygania sporów. Przedsiębiorcy znajdą również dane stowarzyszeń i organizacji, które mogą udzielić szczegółowych informacji albo pomocy. W punkcie kontaktowym zostanie także udostępniona skrzynka pocztowa, na którą będzie można wysyłać pytania związane z e-usługami i handlem elektronicznym.
Podobne aktualności
80 mln zł na Krajową Platformę Udostępniania Danych
Nowa inwestycja ma ułatwić dostęp do danych administracji publicznej.
1,1 mld euro na cyfryzację urzędów
Ponad 1,1 mld euro, czyli ok. 4,7 mld zł, przeznaczono na inwestycje w rozbudowę usług związanych z e-administracją do 2020 r. Ten rynek dopiero raczkuje, jest szansa na duże zamówienia dla wykonawców.