Polsko – francuska integracja platform e-commerce
Jeden z największych graczy w kraju integruje się z francuskim marketplace.
Polska firma poszerza zasięg działania.
Polska platforma sklepowa Idosell integruje się z francuskim serwisem Cdiscount. Jak zapowiada, alians umożliwi sprzedawcom wyjście na francuski rynek.
Obecnie z Idosell korzysta ponad 6,5 tys. sklepów internetowych. W 2020 r. wartość sprzedaży (GMV) wyniosła 12,5 mld zł. Jest to platforma e-commerce firmy IAI, kontrolowanej przez MCI Capital.
Jak podaje polska firma, jej nowy francuski partner to największy po Amazonie marketplace we Francji. Działa od 1998 r., korzysta z niego ponad 10 tys. sprzedawców z ponad 150 krajów. Klientów jest 10 mln.
Seria przejęć i integracji
Jest to kolejna w ostatnich tygodniach integracja z zagranicznym graczem, ogłoszona przez IdoSell. Platforma e-sklepów nawiązała współpracę z czeską firmą logistyczną Packeta.
We wrześniu br. IdoSell wszedł w alians z działającym globalnie amerykańskim mobilnym marketplace Wish, którego założycielem i CEO jest Polak, Piotr Szulczewski.
W lipcu br. polska firma przejęła Shoprenter, największą firmę e-commerce na Węgrzech.
Podobne aktualności
Wartość subskrypcji handlu elektronicznego wzrośnie o 3 tys. procent
Ok. 60 proc. elektroniki w subskrypcji to smartfony, a 25 proc. użytkowników decyduje się na laptopy - według danych detalisty.
Dark patterns: częste zjawisko w e-commerce
Ponad 75 proc. z 642 zbadanych stron internetowych i aplikacji mobilnych e-commerce stosowało przynajmniej jedną z manipulacyjnych praktyk sprzedażowych (tzw. dark patterns*).