Polskie firmy na CeBIT 2011
W tym roku na targach CeBIT w Hanowerze reprezentowanych jest kilka polskich firm. Krajowe stanowiska zajmują łącznie 500 m kw.
Swoją ofertę na targach prezentują Comarch, Gdynia Innovation Centre, handelot.com, Impakt, Lestar, Orvaldi, Elmat, Platinet, T Komp, Technitel oraz Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego. Polska ma dwa stanowiska – mniejsze o powierzchni 144 m kw. w hali 9 i większe – 357 m kw. – w hali 6. Na większym stanowisku codziennie w godz. 11-11.30 oraz 13-13.30 są prezentacje. W dniu 2 marca wystąpi Tomasz Kulisiewicz, analityk z firmy Audytel.
Hasłem przewodnim tegorocznych targów jest „Praca i życie w chmurze”, czyli rozwiązania typu cloud dla firm i użytkowników domowych, natomiast motto konferencji – kongresu teleinformatycznego brzmi „Siła kreatywności i innowacji’. Wśród tematów poruszanych w ramach wykładów i dyskusji są m.in. cloud computing, „inteligentne” sieci, rzeczywistość rozszerzona (Augmented Reality) i aplikacje mobilne.
Podobne aktualności
Druk 3D w ABC Dacie: zaczyna się kręcić
Na konferencję „Nowe technologie – druk 3D”, która odbyła się 10 marca w Kielcach, resellerzy przyjechali już nie po podstawową wiedzę, jak to było rok temu, ale po konkretne informacje związane z biznesem, który właśnie rozwijają.
Cebit: przede wszystkim rozwiązania
Rozpoczęły się targi Cebit w Hanowerze. Polskich wystawców jest mniej niż w najlepszym roku. Część dla kanału partnerskiego – Planet Reseller – koncentruje się na rozwiązaniach.
Targi ISE: Samsung w ofensywie na rynku Digital Signage
Zdaniem Samsunga Digital Signage to rynek, który może zapewnić resellerom rozwój przez lata. Na targach ISE w Amsterdamie (10-12 lutego) producent zaprezentował nowe rozwiązania. Rozkręca sprzedaż w kanale dystrybucyjnym, przygotował zmiany w programie partnerskim.