Polski partner Salesforce’a sprzedany
"Stajemy się wiodącym integratorem Salesforce na skalę europejską" - zapewnia szef przejmującej grupy.

Na bazie m.in. polskiej firmy powstała spółka skoncentrowana na integracji rozwiązań Salesforce’a.
Francuska Hardis Group przejmuje Cloudity, polskiego partnera Salesforce’a, prowadzącego działalność także w Niemczech i Szwecji. Zespoły połączono w nowej strukturze. Będą działać pod marką Cloudity.
Cloudity powstała w 2014 r. Zrealizowała projekty dla ponad 400 firm z 26 krajów. Firma w 2022 r. jest w drodze do osiągnięcia ponad 10 mln euro przychodów, rosnąc o ponad 50 proc. w porównaniu do 2021 r. Obecnie zatrudnia 200 pracowników w Polsce, Niemczech i Szwecji.
Hardis Group to firma doradcza i usługowa oraz integrator rozwiązań Salesforce i Workplace from Meta.
Nowe przejęcie następuje kilka miesięcy po akwizycji firmy Carrenet. Jest połączone z utworzeniem spółki skoncentrowanej na integracji rozwiązań Salesforce.
Powstała jednostka, działająca pod marką Cloudity, zatrudnia obecnie 350 specjalistów. Jej prezesem jest Nicolas Odet, jednocześnie prezes Hardis Group, a zarządza nią Karim Ogbi, który od 2018 r. kieruje jednostką biznesową zajmującą się Salesforce oraz obszarem Digital Workplace.
„Dzięki temu przejęciu i stworzeniu nowej struktury stajemy się wiodącym integratorem Salesforce na skalę europejską. Jeszcze w tym roku przekroczymy 28 mln euro przychodów z tej działalności, a w 2023 roku planujemy osiągnąć 30 proc. wzrost” – mówi Nicolas Odet, prezes Hardis Group i Cloudity.
Hardis Group zatrudnia 1235 pracowników. W 2021 r. osiągnęła 132,7 mln euro przychodów. Oprócz oddziałów we Francji, ma również biura w Hiszpanii, Holandii i w Polsce (od 2021 r.).
„Przez ostatnie osiem lat rozwijaliśmy się w szybkim tempie. Jesteśmy pewni, że połączenie z Hardis Group pozwoli Cloudity przyspieszyć przyszły wzrost i wspólnie osiągnąć cele” – uważa Paweł Sobczak, współzałożyciel Cloudity.