Polska spółka otworzyła biuro w Dubaju
Chce być globalną marką. W realizacji tego celu pomaga jej były wiceprezes Oracle.

Synerise otworzyła biuro w Dubaju. Zapowiada, że celem jest nawiązanie relacji z firmami ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich i całego regionu Zatoki Perskiej. Krakowska spółka zamierza pomagać klientom we wdrożeniach z zakresu sztucznej inteligencji. Jest dostawcą platformy AI. Rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji wskazywane są wśród najważniejszych obszarów inwestycji przedsiębiorstw w kolejnych latach. Dyrektorem nowego biura został Remigiusz Wojtczak, który wcześniej pełnił rolę Business Development Managera.
Synerise w ub.r. wzmocniło zespół. Dołączył do niego m.in. wieloletni wiceprezes Oracle, Janusz Naklicki, który kieruje zagraniczną ekspansją spółki. Przeszedł do niej także jeden dyrektorów Orange, Arkadiusz Seredyn.
Synerise ma ambicje stać się globalną marką. W ciągu 2 lat zamierza osiągnąć pozycję jednej z największych firm w sektorach sztucznej inteligencji i martechu (marketing technology) – jak zapowiedział w ub.r. Jarosław Królewski, szef firmy.
Podobne aktualności
Polskie firmy w rankingu „Deloitte Technology Fast 50 Central Europe”
Wśród najszybciej rosnących 50 firm technologicznych w regionie jest 16 z Polski, a dodatkowo 4 przedsiębiorców okazało się gwiazdami.
Z Synerise do UPC
Do zespołu zarządzającego UPC Polska dołączyła menedżer z doświadczeniem m.in. w Synerise, Deloitte, T-Systems.
Jarosław Królewski: „Nie chcemy rozwijać własnych działów sprzedaży”
Lider Synerise planuje rozwój sieci partnerskiej i zapewnia: „każda złotówka, jaką my zarabiamy dzięki partnerowi w postaci licencji, powinna mu przynieść nawet do 7 złotych przychodów”.