Polska firma uruchomi platformę e-commerce
Nowy serwis sprzedażowy ma być wyzwaniem dla Allegro i Amazona. Ruszy w końcu czerwca br.

Nowa inwestycja Comarchu.
Comarch ogłosił, iż uruchomi swoją platformę zakupową wszystko.pl 29 czerwca br. Projekt, który ma być konkurencją dla Allegro, Amazona i innych potentatów e-commerce, ogłoszono dwa lata temu.
Obecnie trwają testy, w których od marca ub.r. uczestniczą sprzedawcy. Krakowska firma twierdzi, że do tej pory na portalu zarejestrowało się ponad 11 tys. sprzedawców, a w dniu premiery na platformie będzie dostępnych kilka milionów ofert. Dla porównania Allegro na koniec 2022 r. miało 290 mln aktywnych ofert i 14 mln kupujących.
Comarch aby przyciągnąć resellerów i marki producentów obiecuje m.in. 0 proc. prowizji od sprzedaży i brak opłat za wystawianie ofert i utrzymanie konta.
Nie ujawniono kosztów inwestycji. Dwa lata temu była mowa o kilkudziesięciu milionach złotych w ciągu kilku lat.
W I kw. 2023 r. sprzedaż Comarchu w kraju wzrosła o 7,8 proc., do ponad 180 mln zł, głównie ze względu na popyt na ERP-y w MŚP.
Podobne aktualności
Polska firma zbliża się do lidera krajowego rynku ERP
"Polski rynek oprogramowania dla przedsiębiorstw ma nadal duże możliwości rozwoju" - komentuje ekspert.
Comarch 6-krotnie poprawił zysk w kraju
"Widać schłodzenie popytu na niektórych rynkach i sektorach" - przyznaje wiceprezes.