Iwona Kołodziejek dołączyła do struktur TikToka z dniem 10 stycznia br. na stanowisko Head of Sales – Key Accounts dla Europy Centralnej. Będzie odpowiedzialna m.in. za wzmocnienie współpracy z najważniejszymi klientami firmy oraz za rozwój nowych relacji w regionie, a także za budowę zespołu i wypracowanie strategii związanych z rynkami firmy, produktami i usługami.

Iwona Kołodziejek przez 12 lat (2008 – 2020) była związana z Accenture. Pełniła regionalną rolę Senior Manager, Accenture Media Management Lead Poland & CEE. Wcześniej zajmowała także stanowiska kierownicze m.in. w Optimedia, MindShare, Ogilvy & Mather. Bezpośrednio przed przejściem do TikToka prowadziła niezależną działalność konsultingową.

Na nowym stanowisku Iwona Kołodziejek podlega dyrektor generalnej TikToka na Europę Centralną, którą jest Sylwia Chada (od września 2020 r.).

W styczniu 2021 r. otwarto regionalne biuro korporacji w Polsce, które obejmuje także rynki w Rumunii, na Węgrzech i w Czechach. Zajmuje się m.in. wsparciem firm w działaniach marketingowych na platformie.