Komenda Wojewódzka Policji wybrała ofertę w przetragu na „Wdrożenie e-usług publicznych, wewnątrzadministracyjnych, nowych rozwiązań IT oraz modernizacji systemu obiegu dokumentów w ramach realizacji projektu „Nowoczesna Policja dla Małopolski”.

Na realizację zamówienia mundurowi zamierzali przeznaczyć 20 mln zł brutto. Okazało się, że tyle nie wystarczy. Złożone oferty przekraczyły ich oczekiwania co do ceny.

 

Oferty złożyli:
Comarch (36,88 mln zł)
Intertrading Systems Technology (26,94 mln zł)
COIG (26,77 mln zł)
Konsorcjum Eskom IT i Advatech (35,2 mln zł).

Wybór padł na COIG, spółkę zależną Wasko.

Kryterium wyboru stanowiły:

cena (60),
doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia (12),
organizacja pracy (10),
godziny pracy programistów/inżynierów (5),
aspekt społeczny, rozumiany jako skierowanie do realizacji zamówienia co najmniej 3 osób, z których każda posiada status niepełnosprawnej (5),
serwery w lokalizacjach wyniesionych i PSTD tego samego producenta co dostarczone do CD/ZCD (5),
gwarancja na obudowy i serwery blade oraz SAN (3).

Spółka Wasko uzyskała maksymalną notę 100 pkt, wyprzedzając konkurentów – Comarch oraz konsorcjum Eskom IT i Advatechu dzięki niższej cenie. W kryteriach pozacenowych ci trzej oferenci dostali maksymalną liczbę punktów. Oferta Intertrading Systems Technology nie podlegała ocenie.

Zamówienie pod klucz

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule pod klucz (tzn. dostosowanie do potrzeb użytkownika i spełniające wszystkie jego warunki) modernizacji obecnego środowiska oraz rozbudowa i wdrożenie nowych elementów kompletnej platformy e-usług publicznych i wewnątrzadministracyjnych wraz z niezbędną infrastrukturą teleinformatyczną.

Wykonawca ma przygotować dokumentację, przeprowadzić instruktaż, zapewnić serwis gwarancyjny z usługami wsparcia i asysty wdrożeniowej. Budowa systemu obejmuje także dostawę i wdrożenie sprzętu i oprogramowania.

Termin realizacji zamówienia wynosi do 11 miesięcy od daty zawarcia umowy.