Edyta Malesza-Malatrat, Aleksandra Żarkowska-Demkiw i Justyna Kędzierska awansowały w strukturach SAP w Europie Środkowej i Wschodniej oraz Austrii, a Tomasz Piechota – w SAP Polska. Zmiany kadrowe są związane z utworzeniem nowej struktury globalnej w SAP.

W Europie region Europy Środkowej i Wschodniej oraz Austrii został dodatkowo podzielony na klastry – Centralny, Wschodni i Austrię.

Edyta Malesza-Malatrat objęła funkcję dyrektor marketingu SAP w regionie Europy Środkowej i Wschodniej oraz Austrii. W nowej roli odpowiada ze wszystkie aktywności marki w tym regionie. W SAP jest od 2016 r. Przed objęciem obecnej funkcji kierowała działaniami marketingowymi firmy w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Poprzednio przez ponad 10 lat była związana z Cisco, ostatnio na stanowisku Commercial Marketing Lead na regione EMEA (2012 – 2015). Pełniła również kluczowe role związane z marketingiem w Procter & Gamble oraz Guerlain.

 

Aleksandra Żarkowska-Demkiw została liderką marketingowego klastra regionalnego, który obejmuje Polskę, Czechy, Słowację i Węgry. Będzie nadzorować i koordynować działania na tych rynkach, ze szczególnym uwzględnieniem strategii digital dla wsparcia biznesu. Dotychczas była dyrektor marketingu SAP Polska. W firmie jest od 2014 r. Przed dołączeniem do SAP ponad 8 lat pracowała w Xerox, gdzie kierowała marketingiem. Pracowała również w polskim oddziale IBM.

 

 

Justyna Kędzierska będzie odpowiadać za komunikację marki SAP w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, w tym w Austrii. Przed objęciem nowej roli była odpowiedzialna za działania PR w SAP Polska. W korporacji jest od 2016 r. Wcześniej była związana z takimi firmami jak Henkel (2014 – 2016) i Xerox (2006 – 2012) oraz z agencją Partner of Promotion, gdzie zajmowała się markami z portfolio Procter & Gamble i Moët Hennessy.

 

Tomasz Piechota awansował na stanowisko dyrektora marketingu SAP Polska. W nowej roli będzie odpowiedzialny za stworzenie cyfrowej strategii marketingowej, generującej zainteresowanie produktami SAP. Od ponad sześciu lat jest związany z SAP Polska. Wcześniej współpracował z Tectum Group (2008 – 2013), gdzie był odpowiedzialny za obszar telemarketingu w Europie Środkowej.

 

W lutym br. SAP poinformował o reorganizacji w zarządzaniu obszarami biznesowymi na poziomie globalnym. Doszło do zmian w zarządzie korporacji.