Pod nadzorem Gestora GT
Gestor GT, do zarządzania relacjami z klientem, wzbogacił asortyment
Gestor GT, system do zarządzania relacjami z klientem, wzbogacił asortyment Insertu. Program zapewnia dostęp do historii kontaktów z klientem (wiadomości e-mail, wystawionych dokumentów, informacji o wiarygodności płatniczej, daty ostatniego kontaktu, nazwiska opiekuna handlowego, wysokości udzielonych rabatów itp.). Ma między innymi funkcję wyszukiwania kontrahentów w bazie kontaktów, wbudowany moduł poczty elektronicznej, kalendarz z funkcją przypominania i planowania zdarzeń oraz wygodny system notatek.
Gestor GT może działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT.
Podobne aktualności
Oprogramowanie, którego coraz bardziej potrzebują firmy w Europie
Analitycy wskazują, na jaki software ostatnio wyraźnie wzrósł popyt, a gdzie dynamika spada.
Koszty talentów i automatyzacja będą pchały firmy ku low-code
Do 2026 r. programiści spoza działów IT będą stanowić co najmniej 80 proc. użytkowników narzędzi niskokodowych - prognozuje Gartner.