Poczta: przetarg za 33 mln zł rozstrzygnięty
Zwycięzca dostarczy oprogramowanie Oracle’a.
Integrated Solutions wygrał przetarg na dostawę pakietów oprogramowania Oracle dla Poczty Polskiej. Zamówienie obejmuje m.in. wdrożenie komponentu chmurowego (Oracle Cloud), wsparcie i usługi doradcze. Wartość projektu przekracza 33 mln zł. W jego ramach integrator należący do Orange dostarczy licencję w formule nielimitowanego dostępu (ULA) przez 24 miesiące. Umowa pomiędzy Integrated Solutions a Pocztą Polską została podpisana 31 października.
Integrated Solutions jest jednym z pierwszych partnerów w regionie Oracle ECEMEA o statusie Cloud Managed Service Provider (uzyskał go w lipcu br.). Dla koncernu zwiększenie przychodów z usług chmurowych jest obecnie priorytetem, także na lokalnym rynku. W III kw. br. w Polsce sprzedaż rozwiązań chmurowych Oracle'a była większa o ponad 50 proc. wobec analogicznego okresu ub.r.
W minionym roku Poczta Polska organizowała szereg przetargów obejmujących produkty Oracle’a.
W lutym 2017 r. w przetargu na zakup licencji Oracle Partitioning oraz dostawę i instalację serwerów x86 rack w części 1 postępowania wybrano Fujitsu, a w części 2 – warszawską spółkę Andra.
We wrześniu 2016 r. w przetargu na zakup oprogramowania Oracle wraz z asystą techniczną wybrano ofertę Compa.
W sierpniu 2016 r. w postępowaniu na świadczenie usługi asysty technicznej oprogramowania Oracle’a zwyciężył Transition Technologies.
W 2015 r. konsorcjum Integrated Solutions i Orange Polska wygrało przetarg na wdrożenie platformy komunikacyjnej w Poczcie Polskiej. Wartość kontraktu to 10,2 mln zł. Obejmuje on platformę VoIP i dostawę blisko 15 tys. telefonów IP dla 4,7 tys. placówek pocztowych.