Plug: nowy tablet na polskim rynku
Debiutująca w Polsce marka Plug w końcu grudnia wprowadzi do sprzedaży swój pierwszy tablet.
Tablet Plug Impact ma 7-calowy ekran dotykowy o rozdzielczości 1024×600 pikseli, procesor Cortex A2 (1,2 GHz) i 1 GB RAM-u. Podstawowa wersja została wyposażona w 8 GB pamięci, którą można rozbudować o maksymalnie 32 GB poprzez karty SD. Urządzenie ma również kamerę do rozmów wideo z przodu oraz 2-megapikselowy aparat z tyłu obudowy. Wśród złączy są miniUSB, mikroHDMI i audio.
Impact będzie dostępny w dwóch wersjach: podstawowej z Wi-Fi, w sugerowanej cenie detalicznej 699 zł, oraz z wbudowanym modemem 3G w cenie 999 zł. Gwarancja: 2 lata door-to-door.
Podobne aktualności
Malware w tabletach polskiej marki?
Niemiecki Urząd Bezpieczeństwa Informatycznego (BSI) oznajmił, iż tablet Krger&Matz typu Eagle 804 zawiera złośliwe oprogramowanie
Amazon zaskakuje wzrostem sprzedaży tabletów
Wprawdzie globalny rynek tabletów od kilku kwartałów wykazuje tendencję spadkową, ale niektórzy producenci idą pod prąd rynkowym trendom. Na szczególną uwagę zasługuje wynik Amazona.
Panasonic liczy na firmy produkcyjne
Producent zaprezentował nowe wzmocnione tablety „3 w 1” - Toughpad FZ-F1 i FZ-N1. W tym roku liczy na sprzedaż w Polsce kilku tysięcy sztuk premierowych urządzeń, oraz na rozwój w branży produkcyjnej z ofertą sprzętu rugged.