Piotr Fąderski w Salesforce
Piotr Fąderski, związany ostatnio z Ciitrixem i VMware, został regionalnym wiceprezesem w Salesforce.
Piotr Fąderski zajmie się zwiększeniem sprzedaży Salesforce do dużych przedsiębiorstw i jednostek publicznych w regionie CEE.
Do zespołu Salesforce dołączył Piotr Fąderski, obejmując stanowisko Regional Vice President Sales w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Na nowym stanowisku będzie odpowiadał za sprzedaż do klientów korporacyjnych w Polsce, Czechach, na Słowacji oraz w krajach bałtyckich.
Globalny dostawca CRM deklaruje, że dzięki nominacji zamierza zacieśnić współpracę z największymi przedsiębiorstwami i organizacjami rządowymi w regionie. Jak zapewnia, poszerzenie zespołu specjalistów wskazuje na znaczący rozwój Polski oraz wzrost sprzedaży w krajach CEE. Ponadto rosnąca liczba klientów i partnerów w regionie wymaga reorganizacji struktury i tworzenia nowych stanowisk pracy.
Blisko dwie dekady w branży
Piotr Fąderski ma prawie 20-letnie doświadczenie w branży IT, zdobyte na stanowiskach w obszarze finansów, operacji biznesowych, a przede wszystkim w sprzedaży i dystrybucji w takich firmach jak HP, CA, VMware i Citrix.
Jedną z głównych kompetencji nowego wiceprezesa w Salesforce jest kierowanie międzynarodowymi korporacjami w regionach o wysokim wzroście.
W minionych latach Piotr Fąderski zajmował się zarządzaniem i przekształceniem przedsiębiorstw w regionach EMEA, DACH oraz na rynkach wschodzących, w tym w Rosji i WNP, w Europie Wschodniej, MENA i Afryki.
Ostatnio od września 2016 r. był związany z Citrixem. Od stycznia 2018 r. w biurze w Monachium pełnił funkcję dyrektora ds. kanału sprzedaży, odpowiadając za rynki wschodzące.
Poprzednio przez 8 lat pracował w VMware (2008 – 2016). Pełnił m.in. role menedżera firmy w Polsce oraz szefa regionalnej organizacji partnerskiej.
„Covid-19 radykalnie zmienił sposób, w jaki przedsiębiorstwa korzystają z IT i dodatkowo przyspieszył transformację cyfrową. Chcemy zabrać klientów w Europie Środkowo-Wschodniej w tę podróż i pomóc im zbudować przewagę konkurencyjną” – zapowiada Piotr Fąderski.
Jak podaje Salesforce, w Polsce firma odnotowała 30-procentowy wzrost liczby certyfikowanych partnerów indywidualnych rok do roku oraz 36-procentowy liczby certyfikacji partnerów Salesforce. Lokalny ekosystem partnerów opiera się na współpracy z globalnymi firmami zarządzającymi, technologicznymi i księgowymi, takimi jak Accenture, Deloitte Digital czy PWC.
Podobne aktualności
Kolejne zwolnienia objęły Citrixa
Część osób, które pożegnają Citrixa, mają zatrudnić partnerzy.
„Jest mitem, że Salesforce jest tylko dla dużych firm”
Piotr Lempkowski z Salesforce'a w podcaście CRN Polska obala mity na temat dostawcy. Jak zapewnia, z jego systemów korzystają w Polsce nawet małe firmy, a biznes Salesforce opiera się na współpracy z partnerami. Informuje też, jakie są dla nich kryteria.