Pierwsza polska firma z nagrodą Digital Signage Awards
Wyróżnienia przyznano po raz 10.
Nanovo jako pierwsza polska firma zdobyła nagrodę w konkursie Digital Signage Awards. Wyróżnienie przyznano w kategorii “Retail, banking and HoReCa” za projekt dla sieci sklepów stacjonarnych eobuwie.pl.
Polska firma w tej kategorii pokonała 10 konkurentów, m.in. YCD i Scala. Znalazła się w gronie trzech finalistów nagrody Grand Prix. Nagrody wręczono w Amsterdamie w minionym tygodniu, gdy zaczynały się targi ISE.
W tym roku odbył się 10 jubileuszowy konkurs. Firmy same zgłaszają się do rywalizacji, a następnie są weryfikowane. Laureatów wybiera grono ekspertów z branży, którzy, jak zapewniają organizatorzy, zostali wybrani ze względu na swoje doświadczenie i umiejętności (są to m.in. przedstawiciele firm z branży, eksperci od DS, marketingu).
W jury zasiadły osoby z 10 krajów. Każdy z ekspertów przyznaje punkty finalistom (maksymalnie 100). Ich suma decyduje o zwycięstwie.
Nagrody przyznawano w 14 kategoriach. W finale startowało ok. 40 firm z 20 krajów.
W kategorii wyjątkowa firma lub postać w branży DS zwyciężył Burr Smith, CEO Broadsign.
Podobne aktualności
Branża kiosków interaktywnych będzie warta 48,8 mld dol.
Największe wydatki pójdą nie na sprzęt, lecz na oprogramowanie i usługi.
Sprzedaż wyświetlaczy publicznych o 14 proc. w górę
„Wiele projektów w dalszym ciągu boryka się z wydłużonymi terminami" - twierdzi ekspert.