Nanovo jako pierwsza polska firma zdobyła nagrodę w konkursie Digital Signage Awards. Wyróżnienie przyznano w kategorii “Retail, banking and HoReCa” za projekt dla sieci sklepów stacjonarnych eobuwie.pl.

Polska firma w tej kategorii pokonała 10 konkurentów, m.in. YCD i Scala. Znalazła się w gronie trzech finalistów nagrody Grand Prix. Nagrody wręczono w Amsterdamie w minionym tygodniu, gdy zaczynały się targi ISE.

W tym roku odbył się 10 jubileuszowy konkurs. Firmy same zgłaszają się do rywalizacji, a następnie są weryfikowane. Laureatów wybiera grono ekspertów z branży, którzy, jak zapewniają organizatorzy, zostali wybrani ze względu na swoje doświadczenie i umiejętności (są to m.in. przedstawiciele firm z branży, eksperci od DS, marketingu).

W jury zasiadły osoby z 10 krajów. Każdy z ekspertów przyznaje punkty finalistom (maksymalnie 100). Ich suma decyduje o zwycięstwie.

Nagrody przyznawano w 14 kategoriach. W finale startowało ok. 40 firm z 20 krajów.

W kategorii wyjątkowa firma lub postać w branży DS zwyciężył Burr Smith, CEO Broadsign.