PhishMe – dostawca rozwiązań do ochrony przed atakami phishingowymi – poinformował o zmianie nazwy na Cofense. Rebranding jest następstwem przejęcia PhishMe przez konsorcjum działające jako Private Equity, które wyceniło wartość firmy na 400 milionów dolarów.

Jak twierdzi Rohyt Belani, dyrektor generalny i współzałożyciel firmy Cofense, ideą PhishMe było zerwanie ze stereotypem, że ludzie muszą być najsłabszą linią obrony dla swojej organizacji. Rozwiązania Cofense mają umożliwiać pracownikom chronionych firm aktywne wykrywanie zagrożeń – dzięki nabytej wiedzy, szkoleniom i  technologiom raportowania łańcuch ataku może być przerwany już na etapie dostarczenia złośliwej wiadomości.

Klienci Cofense wywodzą się głównie z sektorów obronnego i energetycznego, przemysłu, branży usług finansowych oraz ochrony zdrowia. Według danych producenta na świecie jest obecnie ponad 10 milionów użytkowników końcowych rozwiązania PhishMe Reporter. Z myślą o firmach z segmentu SMB dostawca udostępnił też bezpłatne narzędzia do symulacji ataków phishingowych – PhishMe Free.

W Polsce autoryzowanym dystrybutorem rozwiązań Cofense (wcześniej PhishMe) jest firma Connect Distribution.