Partnerzy wolą szybkich dystrybutorów niż tanich
Takie preferencje mają firmy współpracujące z dystrybutorami w zachodniej Europie - według badania Contextu.
Według badania ChannelWatch szybkość dostaw dla partnerów w Europie Zachodniej jest dużo ważniejsza niż cena – 83 proc. pytanych wskazało, że to kluczowa zaleta ich głównego dystrybutora. Na drugim miejscu są usługi dla klientów i szybka komunikacja (78 proc.), a tuż za nimi dostępność produktów, cena, portfolio. Mniej wskazań miały certyfikacja i szkolenia (poniżej 70 proc.). Ankietowano ponad 2 tys. właścicieli i szefów firm resellerskich, a także retailerów, vendorów i dystrybutorów z Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Francji, Niemiec i Włoch.
Generalnie ankietowani są zadowoleni ze współpracy z dystrybutorami, zwłaszcza w Wielkiej Brytanii, gdzie ponad 40 proc. określiło kooperację jako doskonałą.
Podobne aktualności
„Dynamiczna zmiana preferencji” na rynku druku
Sprzedaż urządzeń drukujących w dystrybucji w regionie wzrosła dwucyfrowo pod koniec II kw. br.
Unijny akt w sprawie danych: szansa czy zagrożenie dla polskich firm?
Ponad połowa polskich firm nie jest przygotowana do wdrożenia rozwiązań wymaganych przez unijny akt w sprawie danych – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Hewlett Packard Enterprise (HPE) przez YouGov.
Obszary biznesu, na które wpłynie GenAI
Globalne badanie wśród nabywców technologii pokazały, że podejmowanie decyzji technologicznych, systemy finansowe i operacyjne oraz zaangażowanie, doświadczenie i wsparcie klienta to trzy obszary biznesowe, w których generatywna sztuczna inteligencja (GenAI) najbardziej wpłynie na przyszłą konkurencyjność organizacji i model biznesowy.