W pierwszym półroczu 2022 r. Netwise wypracował ponad 100 proc. wyższy zysk (3,3 mln zł) niż w analogicznym okresie 2021 r., osiągając przychody w wysokości 11,1 mln zł.

Jak twierdzi spółka, taki wynik to efekt strategii w obszarze sprzedaży, zarządzania projektami i zespołem.

W zeszłym roku zdecydowaliśmy się na zmianę naszej struktury. Postawiliśmy na więcej zespołów o mniejszej liczbie osób. Każdy jest samoorganizujący się. Budujemy firmę na zaufaniu. Łączą nas ogromne ambicje i przyjazna atmosfera. To działa” – twierdzi Jakub Skałbania, Chief Growth Officer w Netwise.

Spółka należy do największych dostawców CRM w kraju, specjalizuje się w rozwiązaniach Microsoftu. Aktualnie zespół ekspertów liczy prawie 70 osób.

Netwise informuje, że w ramach obecnej strategii położył nacisk na lepszy dobór klientów i modyfikację modelu sprzedaży. Na etapie presales odbywa się segmentacja przedsiębiorstw zainteresowanych współpracą w Netwise. Dzięki niej dalsze rozmowy prowadzone są z tymi, które znajdują się na odpowiednim etapie dojrzałości biznesowej, by w pełni skorzystać z rozwiązań spółki – tłumaczy dostawca.