Paczkomaty InPost dla Samsunga
Użytkownicy sprzętu Samsunga mogą przesłać urządzenia do naprawy w paczkomatach InPost, zamiast zanosić je do serwisu. To efekt umowy między Integer.pl i koreańską firmą.
Od listopada 2012 r. trwał program pilotażowy, obejmujący przysyłanie sprzętu Samsunga do naprawy za pośrednictwem paczkomatów InPost. Integer – właściciel sieci paczkomatów – poinformował o sukcesie akcji i zawarciu międzynarodowej umowy z Samsungiem. Użytkownicy, którzy chcą przekazać urządzenie tej marki do naprawy za pośrednictwem paczkomatu, na początek powinni zadzwonić do Centrum Obsługi Samsunga. Otrzymają SMS z kodem potrzebnym do nadania reklamowanego towaru. Przesyłka jest bezpłatna, nie trzeba jej adresować. Po naprawie użytkownik może odebrać sprzęt w paczkomacie.
Paczkomaty InPost uruchomiły ostatnio także serwis szybkiezwroty.pl, który umożliwia klientom e-sklepów darmowy zwrot zakupionego towaru. Z firmą współpracuje w ten sposób kilkudziesięciu detalistów.
Integer zapowiada, że do końca 2013 r. będzie miał ok. 2750 paczkomatów w 18 krajach. Ich liczba ma wzrosnąć o kolejne 6 tys.
Podobne aktualności
Nowa dyrektor zarządzająca w InPost Fresh
Beata Podleśna-Gumkowska doświadczenie zdobywała w Allegro i eMAG (Agito).
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.