Oracle pomoże lepiej obsłużyć klienta
Oracle przejmuje Maxymiser, dostawcę oprogramowania w chmurze, które umożliwia sprzedawcom testowanie i personalizację treści, jakie klient widzi na stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej.
Oprogramowanie Maxymisera pozwala np. sprawdzić, z jakiej części strony internetowej albo z jakiej aplikacji na smartfona korzysta konkretny użytkownik. Dzięki temu pomaga poznać zachowania i preferencje klientów i dopasować do nich treści, ofertę, obsługę, przekaz marketingowy. Rozwiązania przejętej spółki znajdą się na platformie Oracle Marketing Cloud. Jej oferta zostanie poszerzona o możliwość zarządzania programami marketingowymi we wszystkich kanałach cyfrowych i na wszystkich etapach cyklu współpracy z klientem.
Maxymiser działa od 2006 r. Jak dotąd pozyskał blisko 15 mln dol. finansowania. Oracle od 2013 r. zainwestował już o wiele wyższe kwoty w marketingowe rozwiązania SaaS – w 2012 r. zapłacił 875 mln dol. za firmę Eloqua, a w 2013 r. – 1,5 mld dol. za Responsys.
Podobne aktualności
Techland w rękach Chińczyków
Globalna firma stała się większościowym udziałowcem wrocławskiej spółki.