Okrągły Stół CRN Polska: usługi zarządzania drukiem
Zapraszamy Was do lektury debaty na temat usług zarządzania drukiem, którą publikujemy w najnowszym numerze CRN Polska. Przedstawiciele firm z branży odpowiadają na ważne pytania nurtujące resellerów i integratorów. Na początek warto obejrzeć film ze spotkania!
Spada liczba papierowych wydruków, resellerzy skoncentrowani na sprzedaży urządzeń będą tracić biznes, jeżeli nie przejdą na model usługowy – wynika z debaty "Okrągłego Stołu CRN Polska". Co ułatwi partnerom dokonanie takiej transformacji, jak przekonać klientów do przejścia na MPS? Jaki model najbardziej opłaca się resellerowi, co można zaoferować razem z usługami zarządzania drukiem i jaka jest ich przyszłość? – odpowiedzi na te i jeszcze więcej pytań związanych z MPS znajdziecie w nowym numerze CRN Polska (1/2018). W naszej debacie wzięli udział przedstawiciele producentów, nie zabrakło również reprezentanta firmy dystrybucyjnej jak i integratora.
"Już trzy lata temu zauważyliśmy, że MPS to dla nas jedyna droga, ponieważ specjalizując się w nim, uniezależniamy się od wahań nastrojów występujących u producentów" – twierdzi Alan Pajek, wiceprezes zarządu Ediko, integratora specjalizującego się usługach zarządzania drukiem.
Więcej: w nowym numerze CRN Polska (1/2018).
W debacie "Okrągłego Stołu CRN Polska" uczestniczyli: Maciej Amanowicz, menedżer ds. rozwoju biznesu Channel MPS, Xerox; Piotr Baca, Country Manager, Brother; Alan Pajek, wiceprezes zarządu, Ediko; Robert Reszkowski, Business Sales Manager, Epson; Mariusz Sawicki, Business Unit Manager, ABC Data.
Zapraszamy do lektury!
Podobne aktualności
Epson AM-C400 i AM-C550 – nowe atramentówki A4 dla biznesu
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free. Nowa linia drukarek atramentowych A4 Epsona jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które dużo drukują. Ich ekonomiczność wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju.
Brother: Piotr Baca awansował na dyrektora regionu
W nowej roli jest odpowiedzialny za realizowanie strategii biznesowej korporacji i rozwój kanału partnerskiego w regionie CEE.
Dołek na rynku urządzeń drukujących
5 największych producentów odnotowało spadek dostaw w IV kw. 2023 r.