Do zespołu Oki Europe (Polska) dołączyły dwie nowe osoby: Anna Szylejko i Maciej Kopczyński. Oboje mają wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu produktem i budowaniu relacji z firmami z kanału sprzedaży.

Anna Szylejko jako Key Acount Manager będzie odpowiedzialna za współpracę z klientami korporacyjnymi i wdrożenie nowej strategii w zakresie oferty produktów kierowanych do biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem branży detalicznej.

Maciej Kopczyński objął stanowisko Dealer Tele Sales Specialist. Będzie zajmował się działem DTS i sprzedażą drukarek z segmentu biurowego.

Marek Szczepański, Sales Director Poland Oki Europe Ltd., wyjaśnia decyzję o powiększeniu działu sprzedaży i marketingu na region CEE rozwojem i nową strategią firmy. Zakłada ona większą koncentrację na rynkach wertykalnych oraz umacnianie pozycji w druku biznesowym i specjalistycznym, zwłaszcza z wykorzystaniem białego tonera.

Anna Szylejko poprzednio była menedżerem odpowiedzialnym za sektor publiczny w In Data (2016 – 2019). Karierę w branży rozpoczęła w 2007 r. w Alstorze. Odpowiadała za budowanie kanału retail. W latach 2011-2013 w polskim oddziale Microsoftu współpracowała z kluczowymi partnerami w obszarze konsumenckim. Potem dołączyła do Lenovo, jako Sales Manager zarządzając samodzielnie jedną z kategorii produktów.

Anna Szylejko ukończyła prawo na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz m.in. studia podyplomowe z zakresu zarządzania relacjami z klientami na warszawskiej SGH.

Maciej Kopczyński przed przejściem do z Oki pracował w Asbisie, jako Product Line Sales Manager. Wcześniej 3 lata (2015 – 2018) spędził w Action jako PM i handlowiec. Pracował również w Intel Sales Center i T-mobile. Na poprzednich stanowiskach zajmował się rozwojem współpracy z partnerami biznesowymi, resellerami wyspecjalizowanymi w rozwiązaniach sieciowych oraz serwerowych oraz kontaktami z klientami indywidualnymi. Jest absolwentem Dolnośląskiej Wyższej Szkoły Służb Publicznych.