Veracomp uruchomił nową korporacyjną stronę WWW nazwaną 'Centrum Nowych Technologii’. Stworzono ją zarówno dla profesjonalistów branży IT, partnerów handlowych firmy, jak i użytkowników końcowych.
Serwis składa się z ośmiu głównych działów. Trzy z nich poświęcone są technikom sieciowym, systemom pamięci masowych oraz produktom PC. Zawierają opisy produktów i technolik, wzbogacone o elementy graficzne (zdjęcia, schematy, rysunki, prezentacje). W dziale 'Partner’ firmy znajdą wiadomości handlowe: zasady współpracy, informacje o programach partnerskich oraz seminariach i konferencjach. Serwis udostępnia ponadto cenniki oraz informacje o promocjach. Pozostałe działy to 'Aktualności’, 'Informacje o firmie’, 'Centrum Prasowe’ oraz 'Twoja kariera’.
Strona jest w pełni zintegrowana z systemem zarządzania firmy IFS Applications wykorzystywanym przez Veracomp oraz modułem sprzedaży przez Internet V-ZAM. Dzięki temu, partnerzy handlowi mogą zamawiać towary bezpośrednio ze stron WWW oraz otrzymywać dane handlowe i logistyczne.
Dystrybutor planuje też wprowadzenie dodatkowych usług, takich jak logowanie, prenumerata biuletynów, forum dyskusyjne, chat, kreatorzy usług i rozwiązań.