Odchodzi szefowa ds. partnerów w Microsofcie. Nowy lider wskazuje cele
Nowy szef kanału sprzedaży Microsoftu deklaruje, że będzie słuchał partnerów. Zamierza ułatwić im zaangażowanie we współpracę.
Gavriella Schuster przez 5 lat kierowała organizacją partnerską Microsoftu.
Gavriella Schuster przestanie być szefową organizacji partnerskiej Microsoftu. Odpowiedzialność za kanał sprzedaży przejmuje od 1 kwietnia br. Rodney Clark, weteran korporacji, związany z nią od 23 lat.
Ostatnio zarządzał sprzedażą rozwiązań IoT i mieszanej rzeczywistości (AR). Od 15 lat współpracuje z partnerami, m.in. w segmencie MŚP. Był m.in. szefem dawnej grupy rozwiązań dla MŚP.
Nie wiadomo, czy Gavriella Schuster pozostanie w firmie. Jeszcze przez kilka miesięcy zachowa tytuł wiceprezes One Commercial Partner i będzie pomagać Clarkowi wdrożyć się w nową rolę.
Kolejna praca z pasją
Z jej zapowiedzi wynika, że zamierza skoncentrować się na działalności na rzecz integracji i równości płci w branży IT.
„Rozmawiałam w Microsofcie na temat kolejnych kroków transformacji firmy. W rezultacie doszliśmy do wniosku, że teraz jest dobry moment, aby rozpocząć przenoszenie moich obecnych obowiązków w Microsofcie i skupić się na myśleniu o tym, jak zaangażować się w pracę, która jest moją pasją” – poinformowała dyrektor.
„Musimy nadal koncentrować się na tym, jak umożliwiamy partnerom wykorzystanie naszej platformy, budując ich możliwości, w istocie, ponad naszymi. Musimy też znaleźć sposoby, aby ułatwić i uprościć angażowanie się i przeprowadzanie transakcji” – mówi Rodney Clark.
Nowy szef będzie słuchać partnerów
Deklaruje, ze zamierza słuchać opinii partnerów w ciągu najbliższych kilku miesięcy, kiedy zajmie się opracowaniem priorytetów na nowy rok finansowy (rozpocznie się 1 lipca 2021 r.).
Chce się skoncentrować na tym, jak umożliwić partnerom dostarczanie odpowiedniego zestawu usług i rozwiązań dla klientów, zamierza działać dla partnerów „słuchając ich i ostatecznie ułatwiając nam wspólne prowadzenie interesów”.
Czas skończyć z odsprzedażą
Clark podkreślił, jak ważne jest, aby partnerzy Microsoft wychodzili poza odsprzedaż i przekształcali się w firmy, które budują swoje usługi wokół oferty Microsoftu, aby zwiększyć wykorzystanie chmury. Według niego przekształcenie firm w cyfrowe oznacza przejście od obecnych modeli biznesowych do subskrypcji.
Podobne aktualności
Pilna dyrektywa w związku z naruszeniem poczty e-mail Microsoftu
Amerykańska agencja CISA potwierdza kradzież e-maili przez rosyjską gruoę i nakazuje podmiotom rządowym natychmiastowe działania.
240 zł/PC za aktualizację Windows 10
Microsoft podał cenę za wsparcie dla Windows 10 po 14 października 2025 r.
Microsoft ostro skrytykowany przez władze USA za naruszenie bezpieczeństwa
„Kultura bezpieczeństwa Microsoftu jest nieodpowiednia i wymaga gruntownej zmiany” - orzekła komisja.