Gavriella Schuster przestanie być szefową organizacji partnerskiej Microsoftu. Odpowiedzialność za kanał sprzedaży przejmuje od 1 kwietnia br. Rodney Clark, weteran korporacji, związany z nią od 23 lat.

Ostatnio zarządzał sprzedażą rozwiązań IoT i mieszanej rzeczywistości (AR). Od 15 lat współpracuje z partnerami, m.in. w segmencie MŚP. Był m.in. szefem dawnej grupy rozwiązań dla MŚP.

Nie wiadomo, czy Gavriella Schuster pozostanie w firmie. Jeszcze przez kilka miesięcy zachowa tytuł wiceprezes One Commercial Partner i będzie pomagać Clarkowi wdrożyć się w nową rolę.

Kolejna praca z pasją

Z jej zapowiedzi wynika, że zamierza skoncentrować się na działalności na rzecz integracji i równości płci w branży IT.

„Rozmawiałam w Microsofcie na temat kolejnych kroków transformacji firmy. W rezultacie doszliśmy do wniosku, że teraz jest dobry moment, aby rozpocząć przenoszenie moich obecnych obowiązków w Microsofcie i skupić się na myśleniu o tym, jak zaangażować się w pracę, która jest moją pasją” – poinformowała dyrektor.

„Musimy nadal koncentrować się na tym, jak umożliwiamy partnerom wykorzystanie naszej platformy, budując ich możliwości, w istocie, ponad naszymi. Musimy też znaleźć sposoby, aby ułatwić i uprościć angażowanie się i przeprowadzanie transakcji” – mówi Rodney Clark.

Nowy szef będzie słuchać partnerów

Deklaruje, ze zamierza słuchać opinii partnerów w ciągu najbliższych kilku miesięcy, kiedy zajmie się opracowaniem priorytetów na nowy rok finansowy (rozpocznie się 1 lipca 2021 r.).

Chce się skoncentrować na tym, jak umożliwić partnerom dostarczanie odpowiedniego zestawu usług i rozwiązań dla klientów, zamierza działać dla partnerów „słuchając ich i ostatecznie ułatwiając nam wspólne prowadzenie interesów”.

Czas skończyć z odsprzedażą

Clark podkreślił, jak ważne jest, aby partnerzy Microsoft wychodzili poza odsprzedaż i przekształcali się w firmy, które budują swoje usługi wokół oferty Microsoftu, aby zwiększyć wykorzystanie chmury. Według niego przekształcenie firm w cyfrowe oznacza przejście od obecnych modeli biznesowych do subskrypcji.