Szef światowego kanału sprzedaży HPE, George Hope i wiceprezes ekosystemu partnerskiego Maurice Martin, odchodzą z firmy z końcem stycznia br.

George Hope w 2017 r. został wiceprezesem HPE, odpowiadając za biznes MŚP. Został uznany przez CRN USA za najbardziej wpływowego lidera sprzedaży w 2021 r. i nr 2 w 2022 r. Maurice Martin dołączył do HPE w 2020 r. po 16 latach w Microsofcie.

Zmiana następuje w czasie, gdy HPE zmierza do rozwoju ekosystemu partnerskiego poprzez połączenie zespołów Worldwide Channels & Ecosystems oraz ekosystemu partnerskiego HPE GreenLake pod kierownictwem jednego lidera.

„Transformacja naszej firmy polega na dążeniu do jednej zintegrowanej platformy, jednego doświadczenia klienta oraz portfolio produktów i ofert pod jedną marką — HPE GreenLake” – wyjaśnia Gilles Thiebaut, który dwa miesiące temu objął stanowisko szefa globalnego ekosystemu partnerskiego HPE (wcześniej przez cztery lata był liderem kanału sprzedaży w Europie).

Wiceprezes HPE ds. światowej dystrybucji, Simon Ewington, weteran HPE i HP z 27-letnim doświadczeniem, od 1 lutego zostanie tymczasowym szefem połączonego ekosystemu partnerskiego HPE.

Oczekuje się, że HPE mianuje nowego lidera połączonych zespołów Worldwide Channels & Ecosystem oraz HPE GreenLake w ciągu najbliższych kilku miesięcy.

Gilles Thiebaut przekonuje, że połączenie tych dwóch ról pomoże przyspieszyć wzrost sprzedaży partnerom i ułatwi im działanie.

Wezwał partnerów do dalszej współpracy z HPE w celu przeprowadzenia transformacji. „Partnerzy muszą mieć jasność co do swojego modelu biznesowego” – powiedział. „To będzie miało kluczowe znaczenie w przyszłości”.